torsdag 14 november 2013

Hyllning till min bästa hjärtevän

Staley är något utöver det vanliga. Jag tycker om han så mycket så det gör ont och han är så himla underbar.
Han är one of a kind, fantastisk på alla sätt och vis och han är en stor del av mitt liv.
Idag så var jag iväg och gjorde något jag hade tänkt att göra för 9 år sedan - hylla honom. Så jag åkte iväg till min vän som är tatuerare på True Tatto (där jag gjort alla mina tatueringar) och gjorde det. Han fick ta plats på skuldran, på den sidan som Nadas tassar finns. 
Efter alla skador på senaste tiden så insåg att jag vill göra detta medan han är med här på jordelivet - inte efter.
Så lite över två timmar senare så kom vi en bra bit på vägen. Den inte klar, den ska ha färg och så ska man se tassarna och en del av korgen han ligger på. Annars så hajar inte många varför han är upp och ner.
Ett av Staleys kännetecken är just att han väldigt ofta ligger på rygg, så därför så valde jag att ta en av dessa bilder.


Inte klar, men en god bit på vägen

Bilden som vi utgick från.

Ett litet smakprov av hur det kan se ut:






1 kommentar:

  1. Härliga foton du bjuder på och SÅ söta djur jag Dör haha :) den katten är så sjukt lik en katt Nimbus vi hade på landet......hoppas att du haft en bra start på det nya året.

    Om du gillar doftljus har jag idag på bloggen en härlig butik som Ingen får missa :)

    Ha en skön vinterdag

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    SvaraRadera