fredag 15 mars 2013

Halsband

Nu efter flytten när man håller på packar upp så dyker det upp hundhalsband lite här och var i kartonger och påsar. Till min förvåning så verkat det liksom aldrig ta slut!? Hur många halsband har jag egentligen, och näär kommer det sluta att ploppa upp nya ur flyttkartongerna?
Detta är de som har kommit fram hittills, och det är inte alla.. Felköpta, favoriter, vardagshalsbanden, speciallbeställda och reflex och blinkhalsband.. Om du tänker efter, hur många halsband TROR du att du har? Och om du går och räknar, hur många var det?




13 kommentarer:

  1. Haha, vågar inte gå och räkna men tippar på kanske 20? ;) Som passar idag! Fina halsband du har!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade tippat på att jag hade typ 10.. så var det icke:P Tackar, ja en del av dem gillar jag verkligen. Det senaste in i ledet är det lila & svarta "flätade" halsbandet. Det passar verkligen riktigt bra på Lyra!

      Radera
  2. Jag tror jag har räknat till runt 30 stycken. Hur många koppel som helst har jag också :-).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja visst behöver man alla dessa??? :P Koppel har jag inte så himla många av däremot =)

      Radera
    2. Måste även tillägga att jag precis var och köpte en ny spårsele också... :P

      Radera
    3. ... och ett till täcke..

      Radera
  3. Haha som jag sa förut att jag sålt och gett bort massa, trodde inte jag hade så många men var tvungen att gå och räkna och kom upp i 20.. Vad händer?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja alltså man hajar ju inte hur många man har riktigt, det är lite sådär "nu tar jag det där halsbandet", och inte "oj vilket av alla ska jag välja =) Jag har faktiskt inte räknat mina.. men har ju inte heller hittat alla, bästa tt låta bli kanske?=)

      Radera
  4. Oj vilken bortskämd hund, eller matte kanske för det är väl ändå vi som älskar att skämma bort våra hundar ;) Lhyra har faktiskt bara 3 halsband varav vi använder två... desto fler koppel har hon iofs :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe jag har ju inte ens tänkt på att jag har köpt så många :P Lyra skiter ju blanka fan i vilket, väljer helst att vara utan om hon får välja så.. Men det är kul att handla saker! =)

      Radera
  5. Ooops! Har som en mindre välsorterad djuraffär i min garderob. Vågar inte ens räkna...Stackars Elling-Snälling har gått i ärvda kläder hela sitt liv. Inte bara köpta, främst föregångarnas obegagnade vinster kommer till nytta efter många år...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Shhh. säg det inte högt, Elling kanske bara tror han har en väääldigt stor garderob som bara har och är hans! :P

      Radera
  6. Vi har kanske 6st halsband tror jag. Och vi använder de som han inte växt ur till olika saker och beroende på mattes humör :P

    SvaraRadera