tisdag 25 juni 2013

Ettan

Idag åkte jag iväg efter jobbet till Värmdö Bk och körde igenom ettan med Lyra. Började direkt från bilen till uppspelt "jiihoo jag är på klubben" till en platsliggning. Den funkade jättebra och inga problem alls. Körde vidare på linförigheten och tycker fortfarande hon har lite dålig fokus i början, och hon går inte riktigt som jag hade önskat även om hon hänger med med engagemang. Övriga moment funkade jättebra och det kändes som hon har full koll på vad varje moment innebär.
Det är ju tävling nu snart igen och jag har inte alls hunnit träna så mycket inför denna som den innan, men vi får hoppas att det ska gå bra ändå=)

I morgon ska jag iväg och träna med Anna på värmdö och kommer satsa mest på linförigheten i morgon och träna på att hon inte störs av kommanderingen som hon lätt gör. Med träning så fixar vi detta, måste bara få lite mer tid=)
Har lite mycket på jobbet då jag har bytt lager under hela juli samtidigt som man försöker jobba på med det vanliga inne i butiken, vilket inte har varit helt lätt och tiden har inte räckt till. Nu känner jag dock att jag är mer i fas och ska kunna träna lite mer, vilket jag har saknat!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att platsen gick så bra :D Jag ska hålla tummarna för er i helgen, stort lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, fast igår när vi var och tränade så gick det inte lika bra=) Måste nog börja backa där lite. Tacktack!

      Radera