tisdag 18 juni 2013

Start

Min träning med att fortsätta träna starter med Lyra går framåt. Jag vill få bort att hon kan vara lite seg i starten för att sedan bli bättre efter en stund i ff/linförigheten. Man "kommer ju undan" med lite mer om starten är bra och snygg än att starten är dålig och det blir bättre vartefter.
Hon har börjat haja mer och mer att är man inte med så försvinner leksaken eller till och med jag:P
Så framåt går det, det är huvudsaken.

Helt galet men idag fyller jag 30! Tänk vad annorlunda det är att fylla 30 mot vad jag trodde när jag var 10 år gammal. Och ja det är ju ingen skillnad på 29 år och 30, men jag trodde ju helt klart att livet skulle se annorlunda mot vad det gör nu. Jag är jätteglad över vart jag har hamnat i livet och hur det har burit mig framåt senaste åren. Lyra den lilla krabaten har jag att tacka för mycket av det, tack vare henne, innan hon ens kom så fick jag tillbaka mitt "jäkla anamma"! Detta har ju bland annat fört mig till att byta jobb, flytta, mindre prestationsångest och har till och med varit och tävlat utan att vara nervös!

Så nu är det bara 35 år kvar till pensionen, nu kör vi! =)


Min käre mamma kom över med tårta på morgonen <3

2 kommentarer:

  1. Hemskt mycket grattis på dig! Vad kul, nu får du ju vara med och leka med de stora flickorna... :)
    Kram
    Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tacktack, ah vad bra! Jag är alltså en i gängen nu:P
      Kram!

      Radera