söndag 30 december 2012

Fynd

För några dagar sen så la jag ut Lyras stora hundkorg på blocket och det dröjde inte länge innan den var såld. När jag köpte den så hade jag tydligen en bild av att hon skulle bli stor som en kalv och behövde den största korgen som fanns. Jag insåg ju efter ett tag att den var alldeles för stor och det går ju till och med två boxrar i den, om inte tre =) När hon var liten ville jag inte heller köpa någon biabed då jag var rädd för att hon skulle bita sönder den.
Nu är ju lilla damen stor och det var länge länge sen som hon bet sönder saker så jag tänkte att jag kunde skaffa en korg i den varianten. Jag började kolla runt på nätet efter bra priser och jag känner inget behov av att ha "originalet" utan kopior går alldeles utmärkt för min del:P
Och till min förvåning så hittade jag en på biltema, för 189:-! Jag fattar såklart att det inte är av samma kvalité som dyrare varianter men då slitaget är helt annorlunda med en vuxen hund så slog jag till. Ja och hon gillar den såklart, mjuk skön, man kan ligga på rygg i den, hänga huvudet över kanten och man kan såklart böka runt med vetbeden i den.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar