torsdag 3 januari 2013

Förhandsvisning

Då intresset för min lägenhet var så stor så anordnade mäklaren en förhandsvisning för 5 olika sällskap innan själva visningen. Det har ringt och mejlats väldigt mycket om min lägenhet sa han och igår kväll så blev det en förhandsvisning. Det var 5 st par som var där och tittade och flera sa att det var intresserade till mäklaren när de var där. Allt gick bra med andra ord med ett mycket roligt inslag - Staley.
När jag mötte upp mäklaren utanför porten efter visningen så ropade jag på Staley varpå han svarar "Nej han är inne redan". Jag svarade förvånat "oj, när kom han in?". Mäklaren skrattade till och sa "ja han kom in under visningen och hoppade glatt upp i fönstret och jamade". Det var kanske inte riktigt vad jag hade tänkt mig men mäklaren sa att de som var där tyckte bara det var ett roligt inslag och mäklaren sa att det var nästan mer till en fördel för mig. Det ger lite känslan av trygghet och om någon av dem har katt så är det väldigt postitivt.
Han är ju för min lille kille =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar