lördag 30 mars 2013

Tuff liten rackare

Jag kom precis hem från en timmes promenad i skogen. En timmes promenad tycker ni kanske låter fjuttigt och vad är det att berätta egentligen? Och det som är det lite fantastiska med denna timmes promenad är att Staley hängde med på hela promenaden!
Helt galet att han bara glatt hänger rakt med in i skogen så långt. Han hänger på bra hela tiden och jag stannar upp och inväntar att han ska hinna fatt då och då. Snön sinkar ner honom lite kan jag ju säga :p
Om han råkar komma lite för långt bort så slänger han iväg lite snabba jamanden så jag väntar in honom och sen tuffar vi på igen.
Har nog aldrig varit med om en katt som tycker så mycket om miljöombyten som Staley!



Måste ju klättra lite också:P





4 kommentarer:

  1. Haha oj! Vad häftigt att han hänger på :D Tuff han är!

    (förresten, man måste ju skriva i massa siffror och bokstäver om man ska posta en kommentar på bloggen, jag misslyckas alltid att skriva rätt. En gång blev jag till och med blockad helt och kunde inte skicka kommentaren alls. Supersvårt!)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja han verkar ju sakna lite av de där kattgenerna helt klart:P
      Haha ja jag hatar den där jävla koden! Ser ju inte vad det står!!..

      Radera
  2. Gulliga Staley! Han har så stor personlighet tycker jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja han har ju verkligen det, det är något utöver det vanliga måste jag säga =)

      Radera