söndag 10 mars 2013

Hemma!

I fredags kväll så var jag hemma igen efter en superskön vecka på Cypern. Det var ungefär som en svensk sommar (förutom att det inte regnade). Jag märkte redan efter några dagar att jag började få tillbaka lite energi igen, det som var tanken med hela resan. Nu är jag peppad för att ta över butiken och idéerna bara ploppar upp en efter en.
Det var ett mycket kärt återseende när Lyra förstod att jag var hemma igen, hon var helt hejdlöst lycklig - och jag med! Staley verkade nästan lite förvirrad först men efter en stund när han insåg att jag var hemma igen så var han på mig som en igel och jamade och skulle kela heeeela tiden, och det har inte slutat än :).  Igår spenderade jag större delen av dagen nere i butiken och fyllde i massa uppgifter om företaget och sen tog jag en sväng förbi Djurö hund & Katt. Lyra tyckte det var lite roligare än att sitta och titta på mig när jag sitter vid datorn:P
Idag så ska jag in till lägenheten och flyttstäda vilket jag tycker ska bli hysteriskt roligt, har längtar så. Lyra kommer säkert tycka det ska bli fantastiskt att ligga stilla i den tomma lägenheten..
Jag har börjat känna mig hemma i huset redan och jag ÄLSKAR att ha skogen precis bakom mig. Denna frihet är precis det jag ville ha.

En dag på stranden

Hotellområdet från uteplatsen

En av hotellets 6 pooler.

Den röda gravida katten som tittade upp när jag satt utanför vår uteplats. "Hallo, can i sit with you?"


"Thank you"
En annan strand

Mitt enda badande skedde i denna pool som var "spapoolen", den var 25 grader :)


4 kommentarer:

  1. Foton verkar vara photoshoppade... ;) Härligt verkade ni ha, och det välbehövligt! Nu mot nya och spännande utmaningar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag har egentligen varit hemma och krämat in mig i brun utan sol i en vecka;-)

      Radera
  2. Ja det var en härlig vecka! <3

    SvaraRadera
  3. Åhh vad härligt det ser ut :D Skönt att få åka iväg och vila upp sig lite =)

    SvaraRadera