måndag 23 september 2013

MT!

Idag kom beskedet - vi får en plats på mt:t den 29:e oktober! Fan vad glad jag blev=)
Känns extra bra eftersom jag redan lovat att vara med och hjälpa till med mat och papper den dagen, skulle vara sjukt trist om man inte ens skulle gå mt:t själv när man hade anmält sig till det.
Så ja detta är ju helt klart några bra dagar som har passerat senaste tiden. Både hittat ett bra hus, fått det till ett otroligt bra pris och kommit med på MT!
Och dagarna tickar iväg och det är bara några veckor kvar till jag ska hämta hem valpen. Hon har redan fått ett namn, innan jag ens vet vilken jag kommer att få. Min lilla tös kommer att få heta "Peaks".
Nedräkningen har börjat!

1 kommentar:

  1. Och nu fick jag precis veta att de räknat fel.. jag är första reserv.

    SvaraRadera