måndag 30 september 2013

Update

Då Lyra fick problem med stelhet i förra veckan också efter att vi tränat lite så bestämde jag mig för att boka en tid hos veterinären. Jag upplever att hon ser lite sne ut? Jag vet inte om det bara är jag som ser det för jag vet att något är knas, eller om hon faktiskt är det.
Så vi fick en tid idag på eftermiddagen hos en på Värmdö Djurklinik som har har inriktning mot hältor och rörelsestörningar.
Vill inte gå runt och vara orolig och det kanske faktiskt blir värre bara för jag inte går och kollar upp det. Det kan ju vara något muskelrelaterat eller ja något annat.. Kanske blir något inflammatoriskt och mera vila.
Jag har ju som sagt avbokat appelltävlingen nästa helg pga detta och det var lika bra det, Lyra började löpa nu på morgonen. Får väl säga att tävlingssäsongen är slut för i år - nya tag nästa år!
Håll tummarna nu för att det inte är något allvarligt med knät..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar