måndag 13 maj 2013

Familjedagen

Familjedagen igår blev vad jag tycker mycket lyckad och det var både roligt och soligt hela dagen. Det kom lite mindre folk än vad vi hade räknat med men det var en mycket trevlig stämning och helt klart värt det tusen gånger om! Alltid roligt och kul att träffa massa boxrar och deras glada ägare. Däremot så måste jag erkänna att jag är besviken på att Lyra inte ens blev placerad i utställningen.. Tänkte väl inte skriva så mycket om dagen utan lägger upp lite foton från dagen istället =)


Veteranen som snart fyller 9år!

Kärstin var dagens vinnare

Fiskedammen

Sen kom det en retriever som visade hur man ska göra på riktigt:P

Ester

Vita

Helena med Valter


Kajsa med Nelly 

"En kaffe tack"

Lyra luktade typ på ALLA saker men tog inget =)
Joplin, utan snopp, råkade skriva Joplin om hunden nedan - som är en hane =) 




Kärstin
Ingen placering..
Vita







4 kommentarer:

  1. Herregud, jag som trodde Joplin var en tik.. ;)

    SvaraRadera
  2. Haha ojdå! blev visst lite fel där:P

    SvaraRadera
  3. Ser ut som att ni hade trevligt =) Jag hade så gärna velat komma, men kunde inte :( Synd att ni inte blev placerade i utställningen, men Lyra fick ju fin kritik i alla fall :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Billy hade nog gillat fiskdammen:P Ja med den där kritiken borde man blivit placerad:P

      Radera