lördag 18 maj 2013

Minipass

Idag efter jobbet så åkte jag iväg till Mölnvik för att handla lite och hade bestämt mig för att köra ett minipass med Lyra på Värmdö bk intill efter.
När jag säger minipass så menar jag det verkligen. Vi körde in mot klubben och Lyra sken upp av glädje. Jag gick in på planen, gjorde lite värma-upp-övningar och sen körde jag två set linförighet, ett ställande, ett läggande ett ställande ett läggande och en platsliggning efter varandra. Och allt satt, även ställande och läggande varannan gång satt. Berömde enbart med godis, men hon var fullt medveten om att hennes favoritleksak var i min ficka, men den fick hon inte först efter minipasset som belöning.
Det kändes riktigt bra, men man vet ju inte hur det kommer att kännas nästa gång =)
Avslutade snabbt med lite fri lek och sen direkt till bilen och hem. Lyra tyckte det hela var rätt märkligt "vaddå, inte träna mer??"

Efter minipasset.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar