lördag 10 augusti 2013

Agent Cooper

Berättade jag att jag var och hälsade på en katt på ett katthem? Den bara råkade vara en kattunge som var helt underbar(som alla kattungar)!. Jag hade inte tänkt skaffa en till katt då jag redan har två. Men när de från jourhemmet kom in och frågade mig på jobbet om jag ville vara jourmatte åt henne så visste jag hur det skulle sluta sekunden jag såg henne.
Så idag ska jag alltså hämta hem nya tillskottet, (Agent) "Cooper". De trodde att det var en kille från början och det trodde även jag så namnet är ju egentligen tänkt till en pojkkatt. Men det var ju samma sak med Zakk när hon var liten, vi trodde det var en han (dumt ovetande om att katter med den täckningen inte kan vara en han) men vi ville inte ändra namn.
Och ja.. jag vet.. 3 katter.. snart 2 hundar.. men bor man i hus är det en helt annat grej än när man bor i lägenhet.

Cooper är den aktivaste i kullen och den som är mest orädd, hon är framåt och är lite kaxig - och de egenskaperna kommer göra att hon passar in här alldeles perfekt!

Inte kan man motstå denna söta tjej? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar