onsdag 24 april 2013

Är det inte djuren så är det jag..

Det verkar gå hand i hand det här med problem med djuren och jag. Lyra är frisk och glad nu, inget snor, hosta eller haltande från att hon trampat på något. Jag däremot hade fått ett brev från aleris i Nacka att jag behövde komma in och träffa en läkare gällande cellprovtagningen jag varit på. Så igår åkte jag in och visste inte alls vad jag hade att vänta mig och det visade att jag hade kraftiga cellförändringar på livmoderhalsen och att de vill operera mig. Troligen så är det inget farligt men de måste ta bort lite för att analysera ordentligt..Ingreppet går till så att det tydligen går in och bränner bort en bit som ser ut som en kona, "konisering".  Så sämre timing på tanke på nya jobbet kan man ju inte ha. Efter operationen får man inte heller lyfta tungt på ett tag, vilket verkligen går hand i hand med att jobba i en färgbutik.. 

6 kommentarer:

  1. Du har alltid sån jäkla otur när det gäller hälsan vännen min! Men jag är säker på att det här kommer att ordna sig även om det känns läskigt och tajmingen suger!
    Håller tummarna för dig så mycket att dom nästan går av!!!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blir fan aldrig bra, kan man reklamera?.. Tack käre du, det kommer säkert gå bra allting. Så trött på alla sjukdomar nu!
      Kram!

      Radera
  2. Hopppas och tror att allt går bra. kram

    SvaraRadera
  3. Men fy vad läskigt!! Hoppas verkligen att det inte är ngt farligt!! :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska nog gå bra. Operationen blir den 16e Maj sen så kan de analysera det som de tar bort.

      Radera