söndag 7 april 2013

Snoret från satan..

Ja hostan har börjat lägga sig och hon är mycket bättre nu. Hon är ju inte frisk ännu och får fortfarande ta det lugnt och inga långpromenader. Hon hostar/harklar lite här och där men inte alls på samma djupa hemska sätt utan mer lite efterdyningar. Däremot så började hon istället snora.. på ett sätt som bara är så jävla vidrigt.. Och vad har jag för val, antingen torka bort med papper (vilket i sig är sjukt vidrigt för jag avskyr snor) eller låta det vara och riskera att få det på mig.. eller möblerna..?
Hur som haver så är hon mycket gladare nu och hon förstår inte alls att hon snorar lite då och då utan tycker att hon är precis lika fin och go som alltid =)
Nu är det bara hoppas att snorandet går över lika fort som den hemska hostan. 


Mysigt va?

4 kommentarer:

  1. Uäää! :P Men skönt att hostan börjar bli bättre =)

    SvaraRadera
  2. Haha fy fan vad vidrigt! Jag har tre barn så man kan ju tycka att jag är van vid snor, men det där var fan det värsta jag sett....
    Men skönt att det börjar bli bättre! Jäkla painsjukdom asså!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag får typ kräkningar varje gång jag ser det.. mår illa nu! :P Ja muterande as!

      Radera