lördag 2 juli 2011

Utvecklingen går framåt!

Tack och lov för att saker och ting utvecklas. Jag har länge haft de problemet att jag fysiskt inte skulle kunna klara av att transportera två katter och en hund ut till landet. Så de har blivit att katterna är kvar hemma och man stannar bara en dag, eller två och ber någon gå förbi och kolla katterna hemma.

När man väl kommer av båten så behöver man ju inte ha koppel på Lyra, och en katt klarar man ju av att bära i bur - men inte två de blir alldeles för tungt!
Så jag satt och tänkte "men de borde ju faktiskt finnas transportryggsäckar?" och helt korrekt, det finns numera!
Detta är ju bara hur bra som helst! Jag tror att det var förra året som jag försökte bygga om en barnvagn till en dubbeldäckare med två kattburar, men de gick inge vidare.. Då hittade jag däremot inget som denna på nätet, de är ju möjligt att jag kanske missat detta, men nu är jag i alla fall lycklig!
( här är en länk till en av sidorna jag hittade dem på)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar