torsdag 20 oktober 2011

Allt är som vanligt igen

Jäklar vad skönt det är nu när Lyra har slutat löpa. Hon var klar med det redan i måndags. Skönt även för henne på dagiset nu när hon kan gå mitt sitt vanliga gäng igen, och gå längre promenader igen. Löpluddet har försvunnit och allt börjar återgå till det vanliga igen.
En annan sak som jag inte tycker är lika roligt är det här med mörkret.. Mörkret i sig stör mig inte – men de är ju princip mörkt när man kommer hem från jobbet. Då kan man inte direkt gå ut och lägga ett spår i skogen. Hade varit skoj att lägga något i veckorna efter jobbet också, men nu får man sikta in sig på helgerna istället. Men de blir lite svårt också då man numera är väldigt uppbokat på annat på helgerna hela tiden. Funderar nästan på att avboka allt inplanerat med andra nästa helg och köra en ren träningshelg. Hade varit mysigt att vara ute i skogen hela dagen och lägga spår och bara lajja runt med Lyra. Visserligen så behöver jag ju med mig någon om vi ska lägga spår, någon som är sugen på att följa med?
Sökes: helgsällskap för långa promenader i skogarna vid nackaresarvatet innehållande hundträning, kaffe, macka och en extremt glad boxer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar