måndag 10 oktober 2011

Det vore skönt om hon slutade löpa snart

Ja ju längre tiden går under löpet ju mindre kontaktbar är min lilla Loppa=)
Hade ju varit kul och gå något spår eller så, men jag gissar rätt starkt på att de blir mest pannkaka av de hela. Eller i och för sig, så vet jag ju faktiskt inte de? Jag kanske borde gå ett ändå.
Var ju även nere på Byggole här om dagen och köpte trä på metervara som bara råkar vara 2*2 cm och har samma form som en rapportpinne=) Så ikväll ska jag nog ta och såga till en massa 10 cm´s bitar=)
Mycket bra och billigt sätt att bygga upp ett rejält lager. Nu är det ju inte dyrt att köpa pinnar heller, men de verkar vara rätt ont om de i djurtillbehör-affärerna här på södra sidan. Jag har varit inne på Arken Zoo, Sofor´s pet, Simbi men ingen av dem har dessa. Så man kan ju beställa via tex häromi, men då blir de ju även en frakt på kasnke en ca 70 kr, de känns ju rätt onödigt.
I vilket fall så ska de bli skönt när löpet är över! Vill ha tillbaka min vanliga lilla sötnos som lyssnar på allt igen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar