tisdag 9 augusti 2011

Ännu en skogspromenad

Så kom den efterlängtade skogspromenaden. Även om vi är väldigt ofta nere vid ängarna där hon kan rusa fritt så är alltid skogen i en helt egen liga. Hon kan rusa skutta och röja helt utan att det är någon som "stör". Och jag behöver inte hålla utkik efter något utan bara gå framåt så kommer hon efter (eller kommer tillbaka efter ha gjort ett boxer-race)
Vi hann med att vara ute lite mer än två timmar innan jag vände hem igen. Lyra var då riktigt riktigt slut, hon passade till och med på att lägga sig ner och vila till de jag kommit ifatt henne ett par gånger.


Lite roligt gällande denna bild, Lyra hade sprungit före mig lite och när jag kom runt hörnet hade hon gått upp och lagt sig på denna för att vila lite =)

Trött!


Stoooora tungan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar