söndag 28 augusti 2011

Solna Sundbybergs bk

Jag har sen en tid tillbaka funderat på att jag ska byta bk från Värmdö Bk till So-Su Bk. Värmdö känns inte riktigt aktuellt längre då jag inte behöver hämta och lämna Lyra på Djurö hela tiden. Jag skulle hellre vilja ha någon klubb som ligger via tunnelbanelinjen. Nu behöver man visserligen ta en buss från hallonbergen i några min, men de känns ändå smidigare. Sen är det alltid kul när man redan känner folk som går på den klubben.

De var riktigt snabba på att registrera min inbetalning och skicka ett medlemsmejl! Så nu idag anmälde jag Lyra till deras MH de ska ha i Oktober. Nu är det bara hålla tummarna att 1. Vi får en plats 2. Att Lyra inte löper! Knepigt de här med löpande.. Som det är nu så lägger jag lite olika saker på is, och vill inte boka in oss på saker först när hon har böjar löpa. Det bör vara nu när som helst. Men då vet man i alla fall hur länge hon är "låst". Nu går man egentligen bara och väntar på att de ska börja. Och jag vill inte göra MH när hon löper eftersom hon är ju inte sig själv då.

Idag har vi verkligen inte gjort någonting alls, det är nästan så att jag skäms. Lyra har bara fått vara på baksidan några gånger idag och ingen promenad alls. Jag har jobbat hemifrån i helgen vilket innebär att ja inte kan göra något direkt mellan 10-16 eftersom om de ringer så måste jag ha datorn framför mig, och de blir ju lite knepigt om man är ute på promenad. Och nu efter jag jobbat klart idag var jag bara för trött helt enkelt.
Men det är väl okej att vara riktigt slö och lat ibland?  =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar