torsdag 12 juli 2012

Äntligen fått vår vinst

Kommer ni ihåg fototävlingen som vi vann? Den bilden från uppe på Hammarbybacken?. I alla fall så vann vi den och fick ett presentkort från hundonline på 4show.Efter en jäkla massa mejlande, mejl som inte kommer fram, postat presentkort, och inget svar och tjatande, produkter slut och sen erbjuden andra, sen skickar efter 3 veckor så fick jag till slut mitt pris.
Jag hade beställt ett schampo för vita hundar som kostade 200, men de var slut så jag fick ett annat och så skickade det med något balsam.

Ska bli kul att testa i vilket fall, men jag känner inte att jag kommer att handla på 4show i framtiden...


1 kommentar:

  1. Gud vad tråkigt när det blir så! Har köpt där i från en gång men var en godisväska bara och det funkade. Tröttsamt när det inte blir som det ska!
    Jag kommer få hem utställningskopplet i veckan så då lägger jag självklart upp bilder! :)

    SvaraRadera