lördag 7 juli 2012

Släktträff på So-Su bk

I fredags så åkte vi till So-Su bk för att träna lite med Sofia, Bianca (och en vän till Bianca som har en labbe) och Pia.Dagen var mycket givande och det är så roligt att träffa alla igen. Det var väldigt varmt och kvavt ute så det blev inte överdrivet mycket träning men ändå lärorikt och bra det man gjorde. Jag fick även reda på att Lyra inte alls går som en smygande schakal i det fria följet utan går faktiskt ganska bra! Jag som inte ens ville visa för jag kände "åååh det som går så jäkla dåligt för hon går på ett så tråkigt sätt, även om går med på sidan", det visade sig att det var det bästa jag kunde ha gjort! Nu känns det momentet så himla bra, det har gått framåt och hon går bra och vi kan vara rätt nöjda med att vi kommit en bit trots allt.
Här kommer ett helt gäng med bilder från dagen, de flesta tagna med Biancas kamera.

Lyra är gärna ovanpå saker och Joplin gärna under =)

Elling

Budföring

Lååååååånga kliv

Sofia hjälpte till med ingången

Och Lyra rusar iväg på mitt kommando


Fick känna på lite att gå med Joplin inför utställningen nästa helg då jag ska ställa hennes syster.


Lycka <3

Uppställningsdags




Sen dags för lite lek i ån


Svalkade skönt

Full fart!

Behöver jag säga något?




Och såhär fin blev jag på ryggen efter denna dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar