torsdag 26 juli 2012

Ibland går det fort...

...när tiden plötsligt tar i och drar iväg... Ett litet urval av allt man försökt / har hunnit med senaste veckan.
Och i morgon bär det av till Mefjärd!

Lekt med Baloo


Kört dödsstöten på Baloo

Varit i Täby på kalas, men jag glömde koppel hemma så Lyra fick sitta en stund i bilselen och fint presentsnöre

Varit på väg till skogen och Staley sprang ifatt oss

"Ja jag tänker i alla fall följa med"

Ätit massa blåbär


Klättrat i träd


Fått med sig lite guld hem

Varit ute på Överby

Varit trötta på bussen hem från Överby, det tog ungefär två timmar att komma hem därifrån. 

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder, våran Findus har exakt likadan klöjveväska som Lyra, har du köpt den på Engelsssons Postorder, det har jag gjort, tycker den är kanon...ha det gott!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är köpt därifrån:-) bra och stora fack, fast jag hade gärna sett att de där skydden över alla knäppen satt fast. Som det är nu så glider de iväg och hon får knäppfästet mot pålsen. Men jag har tejpat dem så de sitter fast nu:-) men i övrigt är jag nöjd med den.
      Ha det bra du med!

      Radera