onsdag 10 oktober 2012

7 dagar kvar

Idag är det precis 7 dagar kvar till operationen. Även om det ska bli skönt att få den gjord då jag börjar få rätt ont och problem med handen, så känns det faktiskt rätt läskigt. Tanken på att de kommer att kapa mitt ben och man vaknar med gips och en platta fastskruvad i benet känns rätt obehagligt. Det är ju inte säkert att det varken blir bra eller om plattan kan sitta kvar. Jag har ju så smala handleder så troligen kommer plattan skava och de måste ta bort den sen. Normalt sätt så brukar plattan vara kvar..
Det kommer bli en jobbig period efter med en hand.. Och även om de kapar benet så kommer jag fortfarande ha ont i handleden ett tag, det dom gör nu är ju att går på orsaken till det onda så det kommer nog ta ett tag innan det känns bra också. Och en funderar jag på vad jag mitt energiknippe ska göra hemma i 3-4 veckor? Klättra på väggarna?
Ska försöka klämma in så mycket hundträning som jag kan innan det är dags för operationen. 

En annan något trist sak var att igår fick så meddelade hunddagiset att de kommer höja dagisavgiften till 3000:- blanka kronor i månaden. Detta börjar gälla from 1a december och man kommer heller inte få reducerad avgift den månaden som de har stängt 2 veckor. Det känns inte alls roligt, tycker redan de är lite kämpigt med 2800:- som tidigare var 2600:-.


Superfin bild tagen av Bianca på Värmdö bk!
Tigrerad? Lyra

Gullungen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar