söndag 21 oktober 2012

Snygg sele?

Jag är på jakt efter en spårsele/ y-sele som både ser bra ut och är bra. Jag vill inte ha hurttas då jag inte vill ha texten "hurrta" över precis hela selen. Har inte lyckats hitta någon snygg och bra ännu tyvärr.
Jag vill ha med snabbknäppe på sidan, alltså ingen som man ska trä i ben och liknande som på tex nomeselen(den är bra i sig, men till spår vill jag ha snabbknäppe).
Den ska vara vadderad, gärna med reflex och inte hysterisk dyr. Någon som har något tips?

Med snabbknäppe





5 kommentarer:

  1. Om det bara är reklamtexten som felar på hurttaselarna så har dom tagit bort det på den nya kollektionen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaha, har dom!? Det låter ju väldigt bra. Vet du om någon kan ha fått in nya kollektionen ännu? Någon fysisk butik. Helt klart värt att kika på, tacktack =)

      Radera
    2. Jag har för mig att Matilda sa att det fanns på sea!

      Radera
  2. Jag har den här http://seahundochkatt.se/index.php?main_page=volymc_product_info&cPath=442_9_1509&products_id=9912
    Den har iof ingen reflex (det går ju att lösa å andra sidan) men den har två snabbspännen, fodrad och sitter jäkligt bra. Inte alls speciellt dyr heller.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så jäkla lustigt, jag var precis inne och tittade just på den selen, och tänkte just det du skrev =) Helt klart värt att tänka på! Tack för tips=) Man kan ju (eller någon kan) sy på reflexband faktiskt.

      Radera