fredag 27 maj 2011

Rubigo SO COOL

Ja Lyra har ju verkligen ett riktigt passande kennelnamn. Häromdagen så när vi var på väg hem från hunddagiset så kände hon väl sig lika bekväm hemma som på tbanan. Så hon sätter sig och lutar hela ryggen mot ena dörren och ser bara allmänt cool ut =) Jag hann tyvärr inte ta en bild som visar de ännu bättre men man ser ju på ett ungefär. Apropå tunnelbana.. igår morse när jag skulle åka och lämna Lyra på dagis så var jag verkligen helt inne i min egna lilla värld. Jag behöver ju bara åka två ynka stationer, (vanligen går jag, men tar de lite lugnt på tassen nu eftersom hon ändå får gå på dagiset) jag går på som vanligt och sen gick jag tydligen in i zombie-mode. Helt plötsligt upptäcker jag att tåget har åkt förbi stationen där jag ska av! Jag har inte ens noterat att de har sagt stationen, stannat och öppnat och stängt dörrarna =) Förvirringen är totalt!

Relax


En till liten bild hemifrån, tror ni de som gick förbi på gatan skrattade när de såg henne?


2 kommentarer:

  1. Att hon är So Cool märktes lång väg, redan som liten valp!!
    Och vadå, som den arbetande hund hon är (rapporterar ju till NASA) är det väl inte konstigt att hon riktar tratten för bättre mottagning genom fönstret!?

    SvaraRadera