onsdag 29 augusti 2012

Black and White


I helgen åkte jag hem en sväng för att övningsköra och träffa Lyra. Glädjen jag kände när jag kört från stan och ut till mamma och ser loppan går inte beskriva. Och hur varm man blev i hjärtat när man gått ur bilen och hälsat på henne och sen ser att hon har hoppat in via förarsätet och satt sig i baksätet och väntar på att vi ska åka=)

Jag fick även med mig mammas söta valp "Plumsa" hem, som är helt sjukt rar och hon totalt älskar Lyra! Väl hemma blev det en 3 timmar lång promenad i skogen. Var så himla skönt med ett avbrott från allt pluggande och tänka på körning och bara njuta av promenaden.
Nyss hemkomna från Djurö. Fattar inte hur Lyra kan göra sig så liten som hon gör.

Ska strax in i skogen bakom.

Fullt ös!

Gullunge
Inte alls smutsig..

Ja.. varför inte dra ner hela huvudet under vattnet?

"Vad har du hittat?"

Märkliga cyklar i skogen

Det var jättemysigt att rulla sig just där - tills man insåg att det var ett pissmyrebo..

Så raka vägen ner till vattnet för att dränka dem

Hjälpas åt lite
Trötta hemma

Lyra var lite frusen =)


Ännu mer trötta


Mys!




6 kommentarer:

  1. åhhh vilken underbara bilder!! :) söta dom var när de va super slutkörda hihi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man gick bara omkring och njöt när man såg dem =)

      Radera
  2. Svar
    1. Ja en lycka som inte går att köpa för alla pengar på jorden!

      Radera
  3. Sötaste Lyra! Nu var det länge sen vi sågs. Ska bli kul att få pussa lite på skrynklot igen när vi får tid att ses. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja alldeles för länge! Vi får styra upp något sen när jag är hemma och förhoppningsvis har de där jäkla kortet:P

      Radera