torsdag 23 augusti 2012

Saknar lilla loppan..

Även om jag har kul här uppe med körningen och pluggandet och de nya vännerna så saknar jag lilla loppan så otroligt! Saknar att gå promenader och gå omkring och le fånigt för man är den lyckligaste i världen när man tittar på sin hund. Saknar att gå och småprata som en galning med henne och saknar henne bredvid mig i sängen om nätterna. Som "tröst" så har jag kikat på både gamla och nya bilderna på henne och hitta bland annat en bild från första dagen hon kom hem till mig - gullunge! Man kan ju inte klaga på ögonkontakten i alla fall =)


Första dagen i sitt nya hem

Några veckor i sitt nya hem

Några veckor sedan - med grädde på nosen!

2 kommentarer:

  1. Så söt hon är, både som valp och som vuxen, är du på semester? kanske missat något ,varför är inte Lyra med dig? Mvh.Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är uppe i Norberg och ska ta körkort =)

      Radera