fredag 3 juni 2011

Lite semester

Japp, jag har faktiskt lite semester just nu. Jag jobbade i onsdags, och nu är jag ledig till och med 13:e Juni!!

Det blir den årliga trippen ner till Sweden Rock Festival i Sölvesborg! Och tack vare de röda dagarna + klämdagar så kunde jag passa på att vara ledig lite extra.
Man får hoppas att de blir lika fint väder som vi hade det igår när vi satt ute i Tanto igår, vädret var verkligen helt underbart!
Lyra kommer att få sin lilla semester ute på Djurö hon, jag åker nog ut med henne på söndag eller måndag. Och klon hennes har även börjat växa ut så de kommer säkert gå alldeles utmärkt i skogen där ute. Och när jag kommer hem igen så kan man ju alltid hoppas att den vuxit ut helt så vi kan börja träna ordentligt och gå på "riktiga" promenader igen!

Några bilder från skrattstock förra helgen, och en från tanto igår.
Från skrattstock, Lyra fick låna en sjal

När Lyra blir trött så kryper hon gärna upp i famnen för att sova =)

Avslappnad i Tanto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar