tisdag 7 juni 2011

Sweden Rock!

Japp, nu är väskan färdigpackad och i morgon klockan 10,00 går flyget till Malmö, sen tar vi bil sista biten.

Jag är osäker på hur många år i rad jag har åkt till Sweden Rock Festival, men jag tror de kan vara det 8:e året i rad!
Det är alltid lika roligt att få dra iväg och leka ansvarslös (nästan) tonåring för några dagar. Inga tider att passa, inga djur att sköta utan bara ro om sig själv och ha så kul man kan med massa goda vänner och massa bra band!
Sen när man är på väg hem igen bara toklängtar man däremot hem till sina kära djur igen och vill inget annat än att bara ligga och mysa med dem i soffan. Lite av den anledningen att jag vet att jag saknar Lyra i samma minut som jag lämnar bort henne så väntade jag med att lämna henne på Djurö så sent som möjligt -idag med andra ord=)

Har bara en hullig bild från bussresan att bjuda på, och hoppas ni alla får det riktigt skönt medan jag tar en liten mini-semester!

Kram på er!

Ja vad säger man? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar