söndag 4 december 2011

Fulaktivering

Ja jag får extremt dåligt samvete.. Jag har hållt på och håller fortfarande på och bakar inför eventet den 17:e och har liksom inte hunnit gå någon längre promenad med Lyra.
Hon är ju så snäll och rar ändå och håller inte på och tjatar men jag märker på henne att hon behöver röra på sig när vi gått kortare koppelpromenader. Jag kände att ja hon måste få springa lite lös i alla fall även om jag inte hinner med en promenad. Så jag tog fram frisbeen vi hittade för några veckor sen och tog och ställde mig på baksidan och kastade en bra stund. Det är ju bättre än ingenting, men de känns ändå ja.. inte okej. De är ju en grej att kasta för skojs skull bara och en annan för man faktiskt inte hinner och vill ha en "quick fix". Nu ligger hon trött på golvet och sover och jag måste fortsätta baka.
Men... hon har fått många kex i alla fall :)

1 kommentar:

  1. Ibland är det helt ok att lataktivera tycker jag:)

    SvaraRadera