fredag 16 december 2011

Tävling - vinn 3 påsar med hundkex!

En liten tävling innan jul.
Ja jag tänkte ha en liten tävling här på bloggen lagom till jul.
Hoppas på att det kommer vara några glada som vill vara med i tävlingen!
De jag tänkte lotta ur var en blandpåse innehållande hundkex.
Detta ingår i blandpåsen som ni kan tävla om:
1 Påse ”Special – spannmålsfritt” storlek ”minikuddar.         40 g
1 Påse ”Vetefritt” i storlek ”standard”                                    70 g
1 Påse ”Special – spannmålsfritt” storlek ”standard”            70 g
Om ni är nyfikna på vad dessa två innehåller så kan ni kika in på:
hundbakat.se
Och nu till tävlingsreglerna. Det ni behöver göra för att delta i tävlingen är att hitta namn på hundar jag har haft förut. Skriv hundens namn här på bloggen så är ni med i utlottningen. Skriv gärna med er mejladress så kan jag snabbt mejla vinnaren!
Det gör ingenting om fler personer skriver samma namn, men det är ju alltid roligt om det kommer upp flera olika namn =)
 


Tips: Ni kan hitta namnen någonstans på bloggen - så leta på!
 Dragning kommer att ske på tisdag den 20:e och vinsten skickas med a-post så vinsten kan komma fram innan jul.

5 kommentarer:

  1. Hej Emmy!
    Jag minns "Nada"!!
    kram Rebecca

    SvaraRadera
  2. Winnie och Robin kommer jag ihåg att jag läst om. Ingmarie

    SvaraRadera
  3. Bamse, Robin, Winnie, Lucas, Nada
    /Helena

    SvaraRadera