torsdag 29 december 2011

Tips! Köp 5 säckar hundmat - få 6:e på köpet!

Ja detta var jag bara tvungen att dela med mig av, otroligt bra erbjudande tycker jag! De är så enkelt som rubriken säger "köp 5 säckar med hundfoder - få den 6:e på köpet". Och du behöver INTE köpa alla säckarna på en gång utan de har koll på hur många du har köpt. Och de gäller alla deras fodermärken
Jag kommer ju beställa Halla Medium (vetefritt och Svenskt!) som Lyra äter därifrån, och även passa på och köpa kattsand till katterna. Det är även fraktfritt om ordervärdet överstiger 500 :-

Klicka Här för att komma till Djurkompaniets hemsida.


2 kommentarer:

  1. Gott slut och ett riktigt Gott Nytt År önskar vi er alla!
    Ni kanske var på Hundmässan 10/11 dec? Ni kanske märkte att det var en fin bild på Lyra på boxermontern, som jag fotade på ÖLO:s utställning ifjol? Jag ville ha med någon vit boxer bland alla foton, och valde Lyra! :)

    SvaraRadera
  2. Ja jag såg de! Haja inte först vad de var ifrån då jag inte mindes att jag hade haft henne lös där=) Men jämförde med en bild i mobilen och kände igen henne och mina skor från just den utställning! Vi är hedrade =)
    Gott slut & Gott nytt till er med!

    SvaraRadera