onsdag 14 november 2012

Bra godis!

Ville bara passa på och dela med mig av min nya favorit bland hundgodis. Det är från "Planet pet", och den varianten som jag köpte hem nu heter "chicken chip". De innehåller 100 % kyckling och innehåller inte konserveringsmedel. Dom är mjuka, inte kladdiga och Lyra älskar dom! Hon gillar dem minst lika mycket som en köttbulle och jobbade hårt för att få en bit direkt efter första smakbiten så dessa blir ett perfekt träningsgodis. Antingen kan man ge dem i den storleken de är om man vill ge en lite större belöning eller bara klippa/riva dem i mindre bitar. Helt klart en storfavorit från min och Lyras sida!


" Planet Pet godis är ett välsmakande och hälsosamt sätt att belöna ditt husdjur. Dessa delikatesser är gjorda av 100 % naturliga ingredienser utan användning av tillsatser eller konserveringsmedel. Godiset är lättsmält med en låg fetthalt och framför allt - supersmakligt! Dessutom går 1 % av försäljningen av Planet Pet till välgörande ändamål."







4 kommentarer:

  1. Vi(ta) älskar också de där!! Så jäkla smidigt!! Brukar köpa på mig lite olika sorter och variera med :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja alltså att jag inte sett dessa förut?! Jag har ju sett sådan där filéer, men de är för stora och sega.. Men dessa är ju lysande. Helt perfekt att ha något sådant där godis de gör allt för i väskan hela tiden. Köttbullar luktar inte gott efter ett par dagar.. glömmer alltid att ta ur dem..

      Radera
  2. Har provat filéerna, men precis som du säger, så är de ganska otympliga, att belöna med. Ska kolla efter dessa nästa gång, vi är i djuraffären :)

    SvaraRadera