söndag 4 november 2012

Lite träning

Även om jag inte på långa vägar känner mig bra i handen så kan jag i alla fall träna lite med Lyra nu. Värsta smärtan är ju borta, så länge jag inte belasta eller böjer handen såklart, och det gör jag ju inte direkt då jag har skenan 24/7. Den känns rätt öm och skenan jag har på mig andas inge bra så det svider nästan på huden under.
Så idag körde jag lite uppletande med Lyra i regnet. Det var ingen gigantisk ruta utan på ca 25*20 m och jag körde med fyra föremål. Det gick mycket bättre än förväntat och Lyra kom in med alla fyra föremål i första omgången och i andra fick jag hjälpa henne med sista, men det var ju jag som klantat mig där. Jag markerade ut med en liten snitsel så jag skulle veta vart de låg och Lyra hittade snitseln och försökte hoppa upp i trädet istället för att ta föremålet på marken. Läxan lärd - inga markeringar =)
Har även passat på att träna ställande & läggande under gång inne. Vi har en del kvar att jobba på där, speciellt läggande. Men de är bara att nöta nöta nöta.

Obs! Varning känsliga läsare - TITTA INTE på bilden längst ner(det kommer två tittvänliga bilder på Lyra först). Det är en bild på armen utan skenan. 

Har precis hittat ett föremål

Kommer glatt med den.









"Lilla" ärret. Tejpen ska vara kvar i 7 dagar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar