onsdag 23 januari 2013

Vovve, villa och VOLVO!

Ja visst rimmar det bra, "Vovve, villa och volvo"? Och det är just det som jag är på väg mot.
Vovve har jag ju redan och nästa månad så flyttar jag till villa och idag så köpte jag en volvo!
Hade spanat in den på en annons på blocket och den fanns på Sundströms bil i Haninge. Så vi var där idag igen och så provkörde jag den, och den är ju helt fantastiskt skön att köra!
Så idag blev jag en lycklig ägare av en begagnad volvo v70. Nu ska jag bara köpa en hundbur till Lyra sen är allt som det ska vara. Ska bli sjukt skönt att slippa att ta på och av hennes bilsele i framtiden och att faktiskt ha en kombi är det enda rätta.


Här kommer en bild på bilen, vad tycks? =)




8 kommentarer:

  1. Härligt, där vi Jet macken brukar jag tanka....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Se där ja. Precis innan jag tog denna bild så bröt det ut värsta bråket mellan en man och en kvinna där. De skrek och gormade helt hysteriskt på varandra=) Drama på jet!

      Radera
  2. Grattis igen till bilen!!!!
    Hoppas du hittar en bra bur.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har en bur på gång från Ulrika. Och den har skjutdörrar, värsta lyxen:P

      Radera