lördag 2 februari 2013

Träningslös..

Som jag berättade innan så fick jag ju hem ett lite kinky "lackkoppel" från QK9 förut. Jag mejlade och sa att det inte var riktigt vad jag hade tänkt mig och de skickade genast det andra de hade. Och detta koppel är EXAKT vad jag har letat efter i säkert ett års tid! Blev så himla glad när jag öppnade brevpåsen och tog ut det och såg att det var alldeles perfekt. Så efter 29 år så konverterar jag alltså från syntet till läderkoppel =)
 Tror det kommer bli bättre med greppet för mig med min handikappade hand faktiskt, syntet kan ha en förmåga att glida en ur handen..
För att byta ämne helt så var jag Marie, och hennes kille Tommi ute vid Hellas och grillade våfflor idag. Efter mycket om och men (och blåsande och viftande med papptallrikar) så fick vi till slut bra glöd på järnet och avnjöt två kanongoda våfflor. Sjukt bra initiativ av Marie och jag bara måste köpa ett sådant våffeljärn som de hade med sig!
Lyra fick glädje sig åt att få lajja lite med Mistra (Och även tidigare på dagen med mammas Plumsa på Djurö) och allt var frid och fröjd tills vi hade vilat lite hemma. Lyra hade sovit lite och så skulle hon upp och dricka vatten och så ser jag att hon haltar rätt duktigt med ena benet.. Hon hade ju lite problem med det förut i somras när hon hade lekt alldeles för häftigt ute på ängarna men har ju varit bekymmersfri länge nu. Så det var bara att avboka träningsträffen i morgon på Lidingö bk.. Trist som bara den.. får ta det lite lugnt med damen nu framöver och låta henne vila lite. Skulle problemet kvarstå i fortsättningen får jag nog gå och kolla upp så det inte är någon låsning eller något som spökar.


Väktarkopplet <3



Barhäng

Våffeljärn
Grymt gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar