tisdag 1 november 2011

Äntligen har jag hittat..

Bild från "bosarpkyckling"
.. ekologisk kycklinglever!
Jag trodde kanske att det skulle bli rätt lätt det här med att hitta ekologiska råvaror, men vissa saker är knepigare än andra - kycklinglever var en av dem.
Nu har jag hittat en helt ekologisk liten butik som i huvudsak har webbeställning eller beställning via web för avhämtning tre dagar i veckan, och har helt öppet för alla på fredagar under en viss tid.
Så jag tänkte försöka mig ta mig dit till fredag och införskaffa mig lite kycklinglever med mera för att kunna göra ett nytt recept.
Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra för typ av hundgodis/kex ännu, men jag låter det vara en överraskning!

Återkommer när jag har gjort nya kex som jag har godkänt för att skickas ut här i Sverige på test =)

http://www.hundbakat.n.nu/

2 kommentarer:

  1. Jag ser fram emot en "lever"ans, månne detta bli något för de riktiga kräsna?

    SvaraRadera
  2. Hahaha fin ordvits där:P Jag är alldeles för lättroad ibland märker ja, sitter här och fnissar nu =)
    Ja mitt mål att även fånga den där riktigt kräsne med dessa!

    SvaraRadera