onsdag 30 november 2011

Latsida

Jag tror bestämt denna vecka får bli en "lat" vecka. Det har inte blivit någon direkt träning, eller ingen träning som jag kan specificera som "nu ska vi gå och träna", utan mer att man tränar lite till och från hunddagiset.
Det har varit lite rörigt här hemma på senaste tiden och har en del planerande inför ett event jag ska stå med och sälja hundkex på nu i december.
Man tror ju någonstans att Lyra kanske skulle hinna glömma bort de man lär in så här i början om man inte gör de kontinuerligt. Jag tror jag kanske kanske överdriver där en smula men ja man vill ju inte att de ska glömma heller. Fast jag tror de kan vara bra att ta de lite lugnt så jag samlar alla fakta och tips och råd jag fått och satt ihop till en egen träningsplan istället för att traggla på med alla olika tipsen utan att tänka på vad jag får för konsekvens av de hela.
Nä en plan ska göras, men inte denna vecka =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar