tisdag 10 april 2012

Man har sällan tråkigt med en boxer

En del av er kanske har sett eller läst om när Lyra vill ha mat eller godis så sätter hon upp tassen i luften. Och denna gång satt hon i soffan när jag gick och hämtade en macka och i vanliga fall brukar hon gå ner från soffan när jag äter men macka är inte samma regel som "tallrik med mat". Jag sitter och skriver på datorn så ser jag i ögonvrån hur en tass närmar sig. Herregud vad jag garvade! Ni får ursäkta att bilden skakar men jag försöker hålla mig för garv. Bara hur hon sitter ser hysteriskt roligt ut.





10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja hon är ju för skön ibland=) Man kan ju tro att jag sitter vänd mot henne, men jag har ryggen mot henne och vrider huvudet då och då=)

      Radera
  2. Undra om det där är nån form av boxer-grej då Yoggi är likadan? Buster gör det inte.
    Oavsett, hon är skön hon Lyra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror absolut det är en boxer-grej, speciellt hållningen=)

      Radera
  3. Haha, hon är rolig hon! Idag försökte Ester finna olika sätt att tjuvsmaka glassen när vi satt på piren och åt. Hon krälade igenom oss, vevade fram huvudet och även tungan - men när den ena flyttar på sin glass så vänder hon på sig och gjorde samma sätt på nästa "offer". Till slut fick hon sin glass som vi hade planerat att ge henne - och gissa om hon njöt... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah de är ju rätt bra envisa de små sötnötarna=)

      Radera
  4. Hej!
    Hittade hit via Hundbloggar på fb. Vilken härlig hund du har och vilket sött sätt hon tigger på! Lägger till dig i min blogglista.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Tack=) Ah ska genast kika in din också =)

      Radera
  5. Svar
    1. Ja man blir alldeles sådär fånig när hon gör det. Jag skrattar hysteriskt när hon börjar. Ibland så kan jag känna hur jag får en tass i ryggen eller på axeln. "Hurru, hurru"

      Radera