onsdag 4 april 2012

Utlottning första hjälpen-guide!

Då jag har dubbla uppsättningar av denna guide tänkte jag lotta ut den ena av dem. Om ni skulle vilja ha en guide så skriv ett litet inlägg på bloggen här eller mejla mig direkt på emmy.klang@gmail.com
I mitten på nästa vecka så tänkte jag lotta ut den till de som har visat intresse.
Jag skickar guiden med posten till vinnaren =)

Info från Djurhälsobutikens hemsida:

"Första Hjälpen Guide

Första hjälpen-guide för hund och katt. Guiden är utformad för att hjälpa dig som djurägare att veta hur du ska förfara när ditt husdjur skadat sig. Handboken innehåller illustrationer som visar steg för steg hur du skall göra när olyckan varit framme. Handboken är författad av Legitimerad veterinär Fredrik Ståhlberg i samarbete med djurhälsoportalen www.veterinären.nu.
Produktinformation:
Olyckor kan inträffa när som helst och oftast när man minst anar det. Om din hund eller katt skadar sig, är det viktigt att den person som befinner sig i närheten kan agera korrekt för att mildra skadan eller till och med rädda livet på djuret. Första hjälpen guide är exklusivt framtagen för hund och katt och gör att du som husdjursägare är förberedd och kan minimera skadan vid olycka".


Bilderna kommer från Djurhälsobutikens hemsida.

2 kommentarer: