måndag 9 april 2012

Njuter av ledigheten

Om jag ligger i soffan med laptopen på låren så innebär det att Lyra inte kan ligga i mitt knäveck och börjar då tjata på mig att ta bort datorn. Till slut brukar hon ibland klättra upp på soffryggen för att vänta ut mig.

Sova lite på ryggstödet tills jag väl tar bort datorn



Hemma hos min vän Danne, Lyra tigger inte alls va?

Lyra spanar in en gnagare hemma hos Mia. "Men vaddå, den där saken rör ju på sig, är den min?"

"Nähä då lägger jag mig och sover på min favoritkudde hemma hos Mia

Burra ner skrynklor i mer skrynklor

Promenad igår och Lyra lekte militär och kamouflerade sig fint som ni ser

Vackert



Klättra på stenar är fina grejor det


Efter 3 timmar i skogen så träffade jag "Whossie" på ängen.



Fullt ös!

Paus!

4 kommentarer:

  1. Hehe får hon plats på soffryggstödet? :D

    Blir lite nyfiken på hur pass stor/liten hon är egentligen, vad är hon i mank och vad väger hon?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon är bara sjukt smidig:-) hon väger 27.3 och mankhöjden är ca 58

      Radera
    2. Ah, OK :)

      Snubblade förresten över en bild på Lyras tvilling:
      http://i42.tinypic.com/10yhtm8.jpg

      Radera
    3. ÅHnej! Jag visste att denna dag skulle komma, någon med samma teckning! Jag som har lyckats undvika det hittills =)

      Radera