tisdag 16 juli 2013

Kalla mig tokig...

...men.. jag kunde inte låta bli!
Hur skulle jag kunna motstå?
En kvinna från Värmdö katthem kom in och frågade om inte jag skulle vilja vara jourhem åt en kattunge som heter "Max".
Jag sa direkt att "ahhhh ooohh jag kan inte, vet hur det kommer sluta.. jag är... så svag.. för kattungar.."
Hon frågade om jag inte skulle komma förbi och hälsa på i alla fall.
Jag gjorde ju det.. och gissa hur det slutade?
Om en månad så flyttar "Max" som kommer att heta "Cooper" hem till oss. Då kommer jag alltså ha tre katter och i oktober får jag troligen hem en hundvalp också. Men när man är vuxen och bor i hus får man göra preeeeecis hur man vill va?=)
Hur skulle jag kunna motstå denna underbara varelse? Han är ju för farao hemlös! Och han var otroligt charmig och framåt och kommer passa in i familjen alldeles fantastiskt!

Hur söt får man vara?

Underbar!

1 kommentar: