lördag 13 juli 2013

Vilodag

Är det något jag är riktigt dålig på så är det att bara ta det LUGNT. Jag har en förmåga att göra alldeles för mycket saker som tar mycket på krafterna så jag är oftast konstant trött =)
Idag efter jobbet så tänkte jag hitta på massa saker igen, som vanligt.. men så bestämde jag mig för att inte göra ett skit. Köpa färdiggrillad kyckling, potatissallad, glass och chips. Började med att bara ligga i gräset och sola och gosa med Lyra & katterna. Fota lite med systemkameran och bara ta det lugnt, sådana småsaker som jag egentligen älskar men är lite för uppe i varv för att koppla av och ge mig den tiden.
Sen så bara slöade jag eftermiddagen och gick iväg på en promenad med Lyra. På vägen hem så gick vi in till stranden och jag lät Lyra som en galning=)
Lyra gillar sand.. och bollar..

Någon av oss kommer inte att få sova i sängen.. Gissa vem???

Staley (med systemkameran)

Staley försöker leka med objektivet

Nere vid stranden (mobilkameran)


Sand...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar