fredag 5 juli 2013

Avslöjande.

Ja jag tänkte avslöja att om allt går vägen så kommer det hem en liten valp till mig i oktober! Och nej, det är inte en till boxer - även om jag gärna velat. En till boxer skulle inte funka med min hand, och det skulle helt enkelt bli för mycket. Jag får "nöja mig" med att ha en åt gången:P
Den lilla gullungen som flyttar hit kommer att vara av rasen borderterrier och kommer att få träna spår och lydnad precis som Lyra.
Jag har ju haft borderterrier tidigare i mitt liv så det blir ju inget helt nytt, mer ett kärt återseende. Dom är precis som en stor hund i en liten kropp! Jag tror Lyra kommer att älska att bli storasyster och få en kompis på heltid, kan man önska mycket mer??!
Känner att det är en bra tid nu att ta in en andra hund nu när Lyra är mer mogen och valpen kan ta efter hennes ALLA bra egenskaper:P
Håll tummarna nu för att det kommer en liten tik till mig!

Mamman "Penny"

Pappan "Axel"

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja det ska bli så jäkla kul, hoppas hoppas det finns en liten tik därinne till mig!

      Radera
  2. Vad härligt, har alltid gillat både boxer och borderterrier.....grattis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kommer nog bli en härlig kombo:P Tackar!

      Radera
  3. Det blev en tik till dig därinne ;)

    SvaraRadera