torsdag 31 mars 2011

Läkarbesök igen

Ja ännu ett läkarbesök, fast denna gång var det dags för mig.
Jag har ju haft problem sen tre-fyra veckor tillbaka att jag har tappat känseln i handen och är helt kraftlös med mera. Så efter ett besök hos handkirurgen på Sophiahemmet så visade de sig att jag har "karpaltunnelsyndrom". Så den 21: April ska jag opereras i handleden. Jag är rätt tacksam för att det är i vänster hand och inte höger!

Ska bli intressant hur jag ska klara av och tvätta håret sen när man inte får duscha handen :) 

2 kommentarer:

  1. Stoppa in handen i plastpåsar och tejpa ihop:)

    SvaraRadera
  2. Mjo de var de jag hade tänkt mig =) Men de svåra är att försöka fysiskt tvätta håret med en hand, när man har hår som ett lejon =) Tur att man har takdusch i alla fall! Och badkar, man kanske kan fylla upp de och bara doppa håret och snurra runt håret=)

    SvaraRadera