lördag 5 mars 2011

Vår?

För en gångs skull så har jag inte gjort upp några träningsplaner för helgen alls. Skulle vilja göra massa träningsövningar, men de skulle vara så mycket bättre om det var vår, utan massa snö överallt.
Nu gillar jag visserligen snö och vinter, men nu känner jag att det är lite i vägen faktiskt. Känns lite trist att åka till brukshundsklubben när de är en meter tösnö att gå omkring i. Apropå på brukshundsklubb så fick jag igår även mitt medlemsbevis i Svenska boxerklubben!

Det står verkligen helt still i skallen på träningsidéer idag..  Kom gärna med lite roliga förslag =)
Jag kommer väl på något så småningom, nu blir det i alla fall en till kopp kaffe.


Tog även just denna bild, jag förstår inte hur hon kan göra sig så himla liten! Ser ut som en liten porslinshund:)

1 kommentar: