torsdag 3 maj 2012

Sötnöt!

Igår så kom supertrevliga Bianca på besök med hennes så underbara valp "Joplin". Japp, den söta gula valpen som jag blev helt kär i när jag var och hälsade på Pia och alla valparna. Joplin är alltså kusin till Lyra.
Och japp, Joplin är precis lika nu som för några veckor sen! Helt bedårande! Vi var nere på ängen vid mig och Lyra & Joplin lekte loss såklart. Man är ju glad över att det är en boxervalp Lyra leker med då det ofta kommer en tass rakt i nyllet på valpen, boxervalpar tål sådant =). Känns så himla skönt att jag vet att jag kan lite på Lyra fullt ut med andra hundar och även små valpar. Lyra tyckte Joplin var hur rolig som helst!


Boxas lite


Dela på pinnen

Sötnötar!

Skutt skutt

Valpfladderöron =)

Smyga

"Matte du är kvar va?"

Joplins huvud skulle nog gå in i Lyras mun

Kramas lite


Söta!!


Blicken =)





4 kommentarer: