tisdag 5 juni 2012

Dags att bege sig till Blekinge

Ja i morgon så ska jag till Norje som ligger i Blekinge för att gå på den årliga Sweden rock festival. Detta innebär att min snälla mamma ställer upp och tar min lilla loppa under tiden. Det känns alltid lika jobbigt varje gång man ska lämna henne och vara ifrån henne, även om man vet att hon kommer ha det superkul. Men sova utan min lilla gosgris är inte så ofta man gör.. Men som tur var har jag ju Staley i alla fall=) Staley kommer få sällskap av en vän till mig, så han kommer ha det helt okej han också.
Jag får trösta mig med alla bilder och filmer jag har i mobilen där nere när jag saknar dem båda - vilket jag kommer att göra!
Denna lilla film filmade jag igår innan jag skulle gå och lägga mig. Det är en nattfjäril som flyger runt lampan i sovrummet vilket båda mina små loppor tycker var väldigt intressant. Lyras ögonrörelser är bara för himla gulliga!
Nu blir det till att packa det sista och sen kommer jag hem på söndag igen. Håller tummarna för fint väder nu!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar