måndag 11 juni 2012

Hemma igen!

Igår vid tretiden så anlände tåget i Stockholm. Festivalen har varit lika lysande som varje år och många bra band. Även om man har haft det väldigt roligt så har man såklart längtat efter sin lilla raring som var ute hos mamma och härjade som en galning tydligen. Min snälla mamma kom även och lämnade henne hos mig så när jag kom gående från tbanan upp till hemmet så satt dom där och väntade - snacka om lyx! Lyra var heeeelt slut när hon kom hem och tvärdäckade i sin korg i flera timmar. När jag skulle gå och handla orkade hon inte ens resa sig upp för att titta ut genom fönstret utan låg kvar i korgen. Sen så började ju hon även löpa i torsdags som säkert gör henne lite tröttare också. Alltid lika roligt när hon löper.. Inte för hon blir sådär jättepåverkad som en del blir utan att hon är vit, vit är inget trevligt ihop med löp kan jag meddela om ni inte redan listade ut det =)
Hon har som tur var inget emot alls att ha tikskydd på sig, så man slipper ju det "värsta". Menmen skönt att löpet kom till sist, har börjat undra varför hon inte börjat löpa i minst en månad nu.

Skönt att vara hemma till sin egen säng, även om vi sover i stuga där nere. Men där finns ju inte Lyra!

1 kommentar:

  1. Vilket bra tips! Lär nog bli så för Teo i sommar, inte så kul om han behöver äta kortison hela sommaren ;)

    SvaraRadera